A webshopok számára mindig is nagy fejtörést okozott, hogy hogyan tudnák csökkenteni a vásárlók által elhagyott bevásárló kosarak számát, illetve milyen eszközökkel lennének képesek visszacsalni őket, hogy befejezzék a rendelésüket.
Sikeres online vállalkozás = Meggyőző szövegírás
Online vállalkozóként tudnod kell, hogy a leghatékonyabb fegyver a kezedben (szinte bármely problémára) a jó szöveg. Ha meggyőzően tudsz fogalmazni, akkor az emberek kapkodni fognak a termékeid iránt. Ha azonban nem tudod írásban megfogalmazni nekik, hogy miért a te termékeddel nyerhetnek a legtöbbet, akkor nagyon sok befejezetlen vásárlásra számíthatsz.

E-mail szöveg sablonok
Hogy minél több embert legyél képes visszacsalni a rendeléséhez, megosztok veled három email szöveg sablont, amelyek a múltban számomra is jó eredményeket hoztak. Másold ki, szabd a személyedre és helyezd el őket az értékesítő rendszeredben.

"Social proof" kosárelhagyás emlékeztető
Szia [ide jön a neve]!
Mi történt?
Bevásárlókosarad hamarosan automatikusan kiürül! Látogass vissza a kosaradhoz és fejezd be a rendelésed mielőtt túl késő lesz.
Vissza a kosárhoz: [linkeld be a kosara oldalát vagy helyezz el egy nagy, színes gombot, amin keresztül visszajut a kosarához].
Még mindig azon gondolkodsz, hogy vajon szükséged van-e erre a termékre?
Válaszolják meg ezt a kérdést azok, akik már megvásárolták:
- [ide illesz be egy elégedett vevővéleményt]
- [ide illesz be még egy elégedett vevővéleményt]
- [és még egy elégedett vevővéleményt]
Ui: További kérdéseid vannak vagy csak probléma merült fel a rendelés során? Ügyfélszolgálatunk mindenben a rendelkezésedre áll! Keress minket bizalommal.
[itt add meg az ügyfélszolgálat elérhetőségét]
Üdvözlettel:
[ide jön a neved]
[ide pedig a betöltött pozíciod a webshopban]

"Ingyenes kiszállítás" kosárelhagyás emlékeztető
Szia [ide jön a neve]!
Nagy szerencse ért! Az általad kiválasztott termékeket ma INGYENESEN kiszállítjuk neked!
Csak annyi a dolgod, hogy a Pénztárnál megadod a következő kuponkódót:
Kuponkód: XXXXXXX
Nem mindenki ilyen szerencsés. Gratulálok! Siess, az ingyenes szállítás csak a mai napra vonatkozik!
Vissza a kosárhoz: [linkeld be a kosara oldalát vagy helyezz el egy nagy, színes gombot, amin keresztül visszajut a kosarához].
Ui: Esetleg problémád akadt a rendeléssel? Ügyfélszolgálatunk áll a rendelkezésedre! Ha bármilyen kérdés megfogalmazódott benned, akkor írj egy e-mailt vagy hívj minket telefonon.
[itt add meg az ügyfélszolgálat elérhetőségét]
További szép napot!
Üdvözlettel:
[Ide jön a neved]
[Ide pedig a betöltött pozíciód a webshopban]

"Minden rendben van?" kosárelhagyás emlékeztető
Szia [ide jön a neve]!
A nevem [ide jön a neved] én vagyok [itt add meg a pozíciódat].
Észrevettem, hogy hozzáadtál néhány terméket a kosaradhoz, de ezután a vásárlás folyamata megszakadt.
Mi a [ide jön a webshopod neve]– nél elkötelezettek vagyunk, hogy a lehető legkiválóbb termékeket nyújthassuk, a lehető legkedvezőbb áron a vásárlóinknak. Ha problémáid vannak az online rendelés leadásával vagy csak nem hagy nyugodni egy-két kérdés a termékeket illetően, akkor nyugodtan válaszolj erre az e-mailre és minden kételyedet eloszlatom.
Ha azonban minden rendben van és csak megfeledkeztél a termékekről, akkor ezen a linken vissza tudsz lépni a kosaradba: [linkeld be a kosara oldalát vagy helyezz el egy nagy, színes gombot, amin keresztül visszajut a kosarához].
További szép napot!
Üdvözlettel:
[ide jön a neved]
[ide pedig a webshopban betöltött pozíciód]
Használd szabadon a sablon szövegeket és csald vissza webshopodba a bizonytalan vásárlókat. Ha pedig szeretnél még több sablont a marketing arzenálodba, akkor másold ki ezeket a szövegeket is: